obsah

"Content" resp. "content marketing" je spojenie z online marketingu, ktoré hovorí o vytváraní spotrebiteľsky atraktívneho obsahu pre značky (texty, videá, podcasty etc.) Ide však o povrchný lifestyleový obsah, ktorý je iba malou časťou obsahu, o ktorom hovoríme my. Obsah (content) v našom slovníku obsahuje skôr dlhodobú víziu či stratégiu značky. Hovorí "ČO" je moja značka, ak0 hodnoty reprezentuje. Produkt aj väčšina foriem reklamy sú iba nástrojmi. No ak ľudia žijú mojou značkou, žijú jej obsahom.

lomítko

Telka

Ako mať prehľad a nesledovať pritom telku

https://youtu.be/R4lJ3ijTY0oMať prehľad sa dá aj bez telky. Dokonca lepší. Si myslíme.

Terapia značky!

https://youtu.be/EPh9aj_Bijw Je nový rok a preto je čas spýtať sa základné otázky. Kto sme a čo vlastne robíme? Sme terapeuti značiek!

NEškola EPICENTRUM

Od septembra 2017 je náš Otakar prvák na domácom vzdelávaní. Spoločne s priateľmi, ktorých syn je Otisov najbližší kamarát, sme sa rozhodli začať vytvárať vzdelávaciu komunitu ako alternatívu k...

Konceptuálny marketing

Robíme konceptuálny marketing. Hej, taký by mal byť marketing. My ho taký aj robíme. Dávame práci na marketingu a komunikácii značky systém, poriadok. Jednotlivým krokom dávame zmysel a cieľ....

Slová nie sú fakty, čerstvosť nie je čerstvosť

Sociológovia, na rozdiel od marketérov, vedia, že slová nie sú fakty. Sú zrkadlom skutočnosti, ktoré je pokrivené pocitmi a interpretáciami. Sociológovia poznajú spôsoby, akými ľudia slová vnímajú - pretože...

HR komunikácia je tiež komunikácia značky

HR komunikácia je rovnaká komunikácia značky, ako ktorákoľvek iná. Hľadajte namiesto jednoduchých slovných hračiek hodnotný obsah, ktorý dá vašim budúcim zamestnancom zmysel - ktorý je atraktívny, ale zároveň mu...

Vaša značka bude plytká, kým sa nezačnete vŕtať v ľuďoch

Vymeňte vo svojom najbližšom výskume spokojnosti zákaznícku lojalitu za angažovanosť k hodnotám značky. Zbavte sa ochoty odporučiť a skúmajte pocit osobného naplnenia.  Začnite značku využívať tak, aby prinášala pocit...

Autentická reklama / hovoriace psy a lietajúce ženy

Čo majú spoločné hovoriace psy a lietaujúce ženy? A ako to súvisí s autenticitou v reklame? O autentickej reklame už bolo veľa povedaného. Ale stále sa nám akosi nechce...

Človeko-centrický prístup k značke / video

Niekto hovorí o značke ako o abstraktnej entite v mysli spotrebiteľa. Iný hovorí o značke ako o súbore grafických a textových prvkov. Ďalší o pocite v žalúdku, ktorý vyvolá...

Ako komunikovať, v skratke a jednoducho / video

Čo potrebuje človek, aby uspel vo svete? A nie je to otázka do motivačného videa. Ani človek s bohatou mysľou, so strašne veľa nápadmi, ideami, a riešeniami, neuspeje vo...

Kristína Převrátil Alexy

Sociológia (Univerzita Komenského v Bratislave), potom Telekom, mediálna agentúra Starmedia, reklamné agentúry Vaculik Advertising a Komplot. Vyskúšala som viaceré zamestnania, aby som zistila, že mi je klasická firma "pritesná", ak chcem napĺňať vlastnú predstavu sveta.

Som autorkou myšlienky vymaniť komunikačné stratégie z područia tradičných agentúr a postaviť ich na vlastné nohy v The Parents. Žijem tu a teraz - vyžívam sa v každom dni, v každom jeho momente, a objavujem nové oblasti sebanaplnenia. Aj keď sa v The Parents špecializujeme na značku a stratégiu, nevnímam nás ako stabilný projekt jednej oblasti. Realizujeme nové a nové vízie, ktoré sa objavujú vždy, keď vyjde slnko.

mum (at) theparents.sk
+421 903 925 777
facebook / instagram

Jan Převrátil

Sociológia (Univerzita Komenského v Bratislave), televízia TA3, Ústav pre výskum verejnej mienky, výskumná agentúra Ipsos, reklamné agentúry Lazar-Klostermann, Mayer McCann / Erickson a projekt spoplatnenia internetového obsahu Piano. Prešiel som mnohými firmami, kde som sa veľa naučil. Chvíľu mi trvalo, kým som si uvedomil, že mi nestačí formovať svet podľa očakávaní iných, že potrebujem vytvárať svoj vlastný. Okrem mojej trpezlivej ženy, mi na tejto ceste pomohla hlavne hĺbavosť a reflexivita sociálnych vied.

Mojim cieľom je prepájať svet akademickej vedy s každodenným životom. The Parents zosobňuje tento prístup v komunikácii, reklame a značke. Aj moja každodennosť je zmesou prežívania konkrétnych chvíľ a hľadania pravidelností, ktoré toto prežívanie systematizujú. Keďže je to niekedy náročné, realizujem sa vo fyzickej, manuálnej práci - je pre mňa sebarealizáciou s bezprostredným hmatateľným výsledkom aj psychohygienou.

dad (at) theparents.sk
+421 904 213 761
facebook / instagram / linkedin

lomítko