o obsahu

"Content" je moderný výraz, ktorý sa používa v digitálnom marketingu. Popisuje však paradoxne skôr formy. Je dobre vedieť, či je aktuálne najvhodnejšia forma post, či živé vysielanie. Bez toho, ČO moja značka dlhodobo svetu hovorí, akú hodnotu reprezentuje, sú však tieto formy prázdne. Produkt je samozrejmosť. Ľudia žijú obsahom.

lomítko

Telka

Ako mať prehľad a nesledovať pritom telku

Mať prehľad sa dá aj bez telky. Dokonca lepší. Si myslíme.

Terapia značky!

Je nový rok a preto je čas spýtať sa základné otázky. Kto sme a čo vlastne robíme? Sme terapeuti značiek!

NEškola EPICENTRUM

Od septembra 2017 je náš Otakar prvák na domácom vzdelávaní. Spoločne s priateľmi, ktorých syn je Otisov najbližší kamarát, sme sa rozhodli začať vytvárať vzdelávaciu komunitu ako alternatívu k...

Konceptuálny marketing

Robíme konceptuálny marketing. Hej, taký by mal byť marketing. My ho taký aj robíme. Dávame práci na marketingu a komunikácii značky systém, poriadok. Jednotlivým krokom dávame zmysel a cieľ....

Slová nie sú fakty, čerstvosť nie je čerstvosť

Sociológovia, na rozdiel od marketérov, vedia, že slová nie sú fakty. Sú zrkadlom skutočnosti, ktoré je pokrivené pocitmi a interpretáciami. Sociológovia poznajú spôsoby, akými ľudia slová vnímajú - pretože...

HR komunikácia je tiež komunikácia značky

HR komunikácia je rovnaká komunikácia značky, ako ktorákoľvek iná. Hľadajte namiesto jednoduchých slovných hračiek hodnotný obsah, ktorý dá vašim budúcim zamestnancom zmysel - ktorý je atraktívny, ale zároveň mu...

Kristína Převrátil Alexy

Sociológia (Univerzita Komenského v Bratislave), potom Telekom, mediálna agentúra Starmedia, reklamné agentúry Vaculik Advertising a Komplot. Vyskúšala som viaceré zamestnania, aby som zistila, že mi je klasická firma "pritesná", ak chcem napĺňať vlastnú predstavu sveta.

Som autorkou myšlienky vymaniť komunikačné stratégie z područia tradičných agentúr a postaviť ich na vlastné nohy v The Parents. Žijem tu a teraz - vyžívam sa v každom dni, v každom jeho momente, a objavujem nové oblasti sebanaplnenia. Aj keď sa v The Parents špecializujeme na značku a stratégiu, nevnímam nás ako stabilný projekt jednej oblasti. Realizujeme nové a nové vízie, ktoré sa objavujú vždy, keď vyjde slnko.

mum (at) theparents.sk
+421 903 925 777
facebook / instagram

Jan Převrátil

Sociológia (Univerzita Komenského v Bratislave), televízia TA3, Ústav pre výskum verejnej mienky, výskumná agentúra Ipsos, reklamné agentúry Lazar-Klostermann, Mayer McCann / Erickson a projekt spoplatnenia internetového obsahu Piano. Prešiel som mnohými firmami, kde som sa veľa naučil. Chvíľu mi trvalo, kým som si uvedomil, že mi nestačí formovať svet podľa očakávaní iných, že potrebujem vytvárať svoj vlastný. Okrem mojej trpezlivej ženy, mi na tejto ceste pomohla hlavne hĺbavosť a reflexivita sociálnych vied.

Mojim cieľom je prepájať svet akademickej vedy s každodenným životom. The Parents zosobňuje tento prístup v komunikácii, reklame a značke. Aj moja každodennosť je zmesou prežívania konkrétnych chvíľ a hľadania pravidelností, ktoré toto prežívanie systematizujú. Keďže je to niekedy náročné, realizujem sa vo fyzickej, manuálnej práci - je pre mňa sebarealizáciou s bezprostredným hmatateľným výsledkom aj psychohygienou.

dad (at) theparents.sk
+421 904 213 761
facebook / instagram / linkedin

lomítko